Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi KAVALA KURABİYESİ Cananla Denenmiş tarifler

Pages

7 Mart 2013 Perşembe

KAVALA KURABİYESİ

Veeee beklenen tarif...
Harika bir lezzeti var kaç tane yediğinizin farkına varamayacağınız bir kurabiye:))
Malzemeler:
200 gr tereyağ veya margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı iri çekilmiş badem
1 paket vanilya
2,5-3 su bardağı un
Yapılışı:Unun 1 bardağı teflon tavaya konulup kokusu çıkana kadar kavurulur.İçine bademler eklenip 1-2 dk daha kavrulup ocaktan alınıp soğutulur.Soğuduktan sonra diğer malzemeler eklenip yoğurulur.Üzeri kapatılarak 20 dk dolapta dinlendirilir.Dinlenen hamur 1 parmak genişliğinde açılıp bardakla ay şekli verilir.Yağlı kağıt serili tepsiye dizilip 150 derecede üzeri beyaz kalacak şekilde pişirilir.Kurabiyeler soğuduktan sonra üzerlerine pudra şekeri serpilir.
Afiyet Olsun...

7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

kıyır kıyır nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım bayılırım olsada yesem ellerine
sağlık,sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Ellerinize sağlık canım. Ziyaretinize çok memnun oldum. Sevgiler..

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok sevdiğim bir kurabiyedir. Tarifini sabırsızlıkla bekliyorum. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

dostkokusu dedi ki...

çok sevdiğim ama denemeye fırsat bulamadığım bir kurabiye;elinize sağlık sevgilerle...firuze...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Harika görünüyor. Bloğunu da çok beğendim. Takibe aldım. Banada beklerim. Sevgiler,

Adsız dedi ki...

bayılırm, ahhh Kavala da yediğimin tadını bir daha bulamadım ama hala arıyorum :)) ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails