Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi UN KURABİYESİ Cananla Denenmiş tarifler

Pages

27 Ağustos 2010 Cuma

UN KURABİYESİ


Herkese hayılı cumalar iyi hafta sonları diliyorum arkadaşlar.Sırada çay ve kahvenin yanında olmazsa olmazımız un kurabiyesi var..
Malzemeler:
2 Su bardağı sıvıyağ
1 Su bardağı pudra şekeri
1 Pkt vanilya
1 Pkt kabartma tozu
Alabildiği kadar un
Yapılışı:
Bir kabın içine sıvıyağ ve pudra şekeri konulup krema kıvamına gelene kadar karıştırılır.Daha sonra vanilya,kab. tozu ve un ilave edilip ele yapışmayacak bir hamur elde edilene kadar yoğrulur.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınıp yuvarlanarak yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.Üzerine bıçakla çizikler atılarak 160 derece fırında üzeri beyaz kalacak şekilde pişirilir.Üzerine pudra şekeri serpilerek servis edilir.
Afiyet Olsun...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm hayırlı cumalar ellerine sağlık enfes olmuşlar öpüyorum.

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika görünüyorlar, ellerinize sağlık. Hala un kurabiyesi yapmayan biri olarak bu tarifi denemek isterim. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık, nefis görünüyor, üstelik sıvıyağlı..
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor eline sağlık canım ben şu hazır un kurabiyesine taktım şu sıralar eline sağlık:)
SEVGİLER

cafemis dedi ki...

Merhaba,sıvıyağ ile un kurabiyesi ilk defa duyuyorum,mutlaka denemeliyim,margarin evime yıllardır girmeyince tarifleri uyarlamak ta zor oluyor,bazıları olmuyor sıvıyağ ile,tereyağ ağır ve farklı bir tat veriyor,teşekkür ederim,selamlar akdenizden...
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Canım günaydın,tarifini denedim,tamtetematiyle muhteşem,yayınladım bile,beklerim müsait olduğunda,herşey gönlünce olsun,görüşürüz,sevgiler
http://cafemis.blogspot.com/

kurabiye canavarı dedi ki...

Ay çok lezzetli oldu... Önce korktum sıvı yağ ile nasıl olur diye ama harika, ağızda dağılan bir kurabiye oldu. teşekkürler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails