Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi ELMALI BİSKÜVİ Cananla Denenmiş tarifler

Pages

1 Kasım 2012 Perşembe

ELMALI BİSKÜVİ

İçinde sıfır yağ olan lezzetli ve çok hafif bir tatlı...
Malzemeler:
15-20 tane pötibör bisküvi
2 tane elma
1 su bardağı ceviz içi
1/2 su bardağı kuru üzüm
1 tatlı kaşığı tarçın
Kek için:
2 tane yumurta
1 çay bardağı toz şeker
1,5 çay bardağı un
1 pkt kabartma tozu
Yapılışı:Mini fırın tepsisinin tabanına pötibör bisküvileri dizin.Elmaların kabuklarını soyup ince ince dilimleyip bisküvilerin üstüne dizin.Tarçın,üzüm ve cevizi eşit bir şekilde elmaların üzerine serpin.Kek malzemelerini çırpıp üzerine döküp 160 derecede pişirin.Soğuduktan sonra kesip üzerine pudra şekeri serpin.
Afiyet Olsun..

3 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba canımmm,güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/elmal-biskuvi.html yayında,ellerine sağlık,çok teşekkürler,gene beklerim,selamlar

ebrulitatlar dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Tadını merak ettim. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Özlemden dedi ki...

Ay ben bunu yaptım afiyetle de yedik, hatta blogumda yazısını da yazdım.Tekrardan teşekkürler tarif için.Çok kolay ve çok lezzetli bir şey.
Sevgiler
http://benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com/2012/12/pratik-elmal-kurabiye-tepside.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails