Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi GÜVEÇ KARİDES Cananla Denenmiş tarifler

Pages

20 Aralık 2012 Perşembe

GÜVEÇ KARİDES

Malzemeler:
500 gr karides
250 gr mantar
2-3 diş sarımsak
1 tane domates
1-2 tane sivri biber
2 yemek kaşığı tereyağ
tuz,karabiber
Yapılışı:Bir tencerede tereyağı eritip doğranmış sarımsakları  ilave edin.1-2 dk kavurup biberleri ekleyin.Sırasıyla domates ve mantarı ekleyip  mantar suyunu çekene kadar pişirin.Karidesleri ilave edip 5 dk daha pişirip tuz ve karabiber ekleyip ocağın altını kapatın.Güveç kaplarına paylaştırıp üzerlerine rendelenmiş kaşar peyniri serpin.200 derece fırında üzerleri kızarana kadar pişirin.
Afiyet Olsun...

4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

güveçte yapılan her yemeği seviyorum :))
çok güzel görünüyor...
canım ellerine sağlık...

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntü harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Necla Şölen dedi ki...

Ohhh ellerine sağlık. sabah sabah bile çok güzel gözüküyor:=)

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ben karidesi görünce çığlık atıyorum komik ama öyle korkuyorum ki balık alınca poşetin içine önce uzaktan bakıyorum acı tecrübem var :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails