Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi GÜRCÜ TATLISI Cananla Denenmiş tarifler

Pages

27 Ekim 2010 Çarşamba

GÜRCÜ TATLISI


Malzemeler:
4 tane yumurta
1 çay fincanı şeker
1 çay fincanı galeta unu
1 çay fincanı sıvıyağ
1 çay fincanı hindistan cevizi
1 çay fincanı ceviz içi
1 pkt kabartma tozu
1 pkt vanilya
Şerbeti için:
1 çay fincanı şeker
2 çay fincanı su
Yapılışı:Bir kabın içine yumurta ve şeker konularak mikserle köpürtülür.Daha sonra diğer malzemeler sırasıyla konularak iyice çırpılır.Çırpılan hamur yağlanmış tepsiye dökülüp pişirilir.Piştikten sonra ılık keke ılık şerbet dökülür.Üzerine hindistan cevizi serpilerek servis edilir.(İstenirse üzerine krem şanti yayılır)
Afiyet Olsun...

13 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Hiç denemedim ama görüntü nefis. İçinde hindistancevizi olan lezzetlere bayılırım. Ellerinize sağlık, afiyet olsun.
Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

İlkkez duyduğum bir tarif.ellerine sağlık
sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Bende ilk kez duydum,icinde galeta unu'da var degisik bir tatli olmus elinize saglik

İnci Yemek dedi ki...

Ben bu tatlıyı çok seviyorum:)
ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Benim elimdeki reçetede biraz değişiklikler var sanırım.
güzel günlerde görüşmek üzere sıcacık sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar sevgili arkadasim...bu tatlinin ismini çok duydum ama daha denemeye firsatim olmadi,enfes görünüyor ellerine saglik,sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Canan'cığım ellerine sağlık çok değişik bir tatlı olmus denemek isterim.Revanıye benzıyor ama sankı daha lezzetlı bır tarıf.:)sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

bu arada bu tatlıda un yok değil mi? sadece galeta unu iş görüyor:)

Canan Demirbağ dedi ki...

Evet tülincim un yok içinde sadece galeta unu var.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben fındıklısını yapıyorum harika oluyor, bir dahakine cevizle de yapayım:)

ellerine sağlık canım..

Zehra Gürgen dedi ki...

Değişik bir trif, galeta unu farklılaştırıyor...

eline sağlık
sevgiler

KEYFESEYRAN dedi ki...

Çok merak ettiğim bir tatlı yapmak kısmet olmadı eline sağlık canım bide merak ettim nerelerdesin

mintinin dünyası dedi ki...

canım arkadaşım çok değişik geldi bana ismi de dokusu da.merak ettim çok.inşallah bende deneme fırsatı bulurum.ellerine sağlık hamarat arkadaşım benim.

lezzettabağı dedi ki...

Gürcü tatlısını hiç yemedim ama en kısa zamanda yapmak için kolları sıvayacağım. en güzel görünüyor eline sağlık. Görüşmek üzere sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails