Google Etiket Yöneticisi simgesi Google Etiket Yöneticisi ŞAKŞUKA Cananla Denenmiş tarifler

Pages

25 Mayıs 2010 Salı

ŞAKŞUKA


Herkesin bildiği ama benim çook sevdiğim bir yemek..
Malzemeler:
2-3 Adet patlıcan
4 Adet patates
9-10 Tane sivri biber
3-4 Tane domates
1-2 diş sarımsak
sirke,şeker,tuz
zeytinyağı
Yapılışı:
Patlıcanları alacalı soyup küp küp doğrayıp tuzlu suda 10 dk bekletip yıkayın.Patatesleride küp küp doğrayıp yıkayın.Sıvı yağda önce patatesleri sonra patlıcan ve biberleri kızartın.Bir tencereye domatesi rendeleyin şeker,tuz,sirke sarımsak ve zeytinyağı ilave edip pişirin.Pişen sosu kızartmanın üstüne dökerek servis yapın.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canancım merhaba canım güzel yorumların için te
şekkürler.Şakşukaya bayılırım ellerine sağlık.
Yalnız şablonunu beğenmedim:))Bence değiştire
lim ne dersin.Ben bir çok blog kardeşimin şablonlarını değiştirdim.İstersen bana mail at.
Diğer mailimi veriyorum.derya990@hotmail.com
Öpüyorum...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails